lunes, 16 de marzo de 2020

As Nécoras e As Formigas quedamos na casa!




        FIN DE CURSO
Esta semana nos despedimos y os deseamos 
un feliz verano . Ahora toca disfrutar !!
Os dejo algunas ideas para experimentar con la tierra
y su versión en mojado : el barro

-Jugar a cocinar
Preparar manjares con tierra y agua es algo que sale
instintivamente a la gran mayoría de los niños, en cuanto
tienen ocasión .A menudo hablamos de cocinillas .Los niños 
cocinan con tierra y otros elementos naturales .
Necesitamos los siguientes elementos:
tierra, acceso a agua ,recipientes de todo tipo,
cacharritos viejos de cocina , cucharones...
saber si se pueden cortar algunas
plantas o flores que tengan cerca y cuáles.



-Decorar la tierra y el barro con flores y plantas
Un clásico de los niños es decorar con flores
y plantas ,
de forma más o menos simétrica
montañas de tierra u otras creaciones.





-La tierra como experiencia sensorial
Untarse con tierra es una experiencia sensorial
muy potente y distinta a la de la arena de la
playa.




-Jugamos a coger objetos con un colador y
 los clasificamos por colores .



-Pintamos piedras , las decoramos y hacemos figuras. 






FELICES VACACIONES !!
UN FUERTE ABRAZO DE VUESTRAS
PROFES:
ÁNGELES Y YOLI
SEMANA DEL 8-12 DE JUNIO.


Hola familias, antes de comenzar con las actividades

 de la semana, queremos recordaros que la entrega

 del material de los niños que permanece en el aula

 se entregará la semana que viene, los días 15 y 16

 de junio en horario de mañana.
Para la recogida del material será necesario pedir

 cita a las tutoras a través del correo electrónico

 habilitado para cada aula ya que hay que escalonar

 las entradas y salidas de los padres al centro.
Los correos electrónicos son los siguientes:
Aula 5ºA: yoligf38@gmail.com
Aula 5ºB: ceiplopedevegavigoangelesbl@gmail.com
Si alguna familia no puede recoger el material esos días,

 este quedará guardado en el aula y las tutoras

 lo entregarán a las familias a principio del próximo curso.

PROPUESTAS PARA ESTA SEMANA.

CÓMO HACER UNA CASA DE MUÑECAS DE CARTÓN.
Paso 1 . Reúne varias cajas de cartón de diferentes
 tamaños. Más cajas harán una casa más grande, 
pero tres es un buen número.


Paso 2 . Cortar las solapas. 

Paso 3 . Pintamos el interior de las cajas, cada caja 
en un color diferente.


Paso 4 . Espera a que la pintura se seque y decora la casa
 de muñecas con recortes de revistas.
Paso 5 . Puedes pegar las cajas juntas, pero se puede crear
 una apariencia distinta simplemente apilando las cajas
 de manera diferente.

Otras opciones.



  
TRAZOS.


Sigue las caritas sonrientes para encontrar la salida

del laberinto.


JUGAMOS CON LAS LETRAS.




   


CARRERAS DE NUBES.


¡Es un juego divertido que os ayuda a actuar como el viento

 y realmente hacer que las cosas se muevan!

 ¡Esto es lo que necesitará para comenzar!
Instrucciones:
Coloca una cinta de celo a modo de salida y otra separada

 para la meta.



Colocamos las bolas de algodón en la línea de salida.

Antes de comenzar, decide cuántas bolas de algodón

quieres que tenga cada jugador.

3-5 es ideal. Usa los rotuladores para hacer puntos 

de colores en las bolas de algodón para que cada
 jugador sepa cuál es el suyo.

 Un jugador puede ser azul, otro puede ser rojo, etc.


 El objetivo del juego es hacer su propio viento soplando

la pajita y moviendo la bola de algodón desde la línea

 de partida hasta la línea de meta.
 ¡El primer jugador en conseguir todas sus bolas de algodón
 en la línea de meta gana! 



¿Te sorprende el poder del aire? Puedes jugar este

juego tantas veces como quieras,

alineando las bolas de algodón al principio
 y ayudándolas a llegar al final. 
DESARROLLO DE LA ATENCIÓN..
     






BARCO BALANCÍN.


Necesitamos:
-cartón.
-papel.
-pegatinas(opcional).
-pegamento.
Doblamos un círculo de cartulina por la mitad sin pegar,
 para que al quedar algo separados los extremos,
 hagan de balancín.




A continuación se le van añadiendo el resto de elementos,

tal como se ve en las imágenes:
Ojos de buey,chimeneas, salvavidas…
  



Y ya tenemos nuestro barco balancín!



SOPLADOR DE BURBUJAS.


Necesitamos.


Instrucciones.

Ahora a soplar!



Algunas recetas para hacer pompas de jabón.
1. ¿Cómo hacer muchas pompas pequeñas?
  • 2 medidas de agua
  • 1 medida jabón
  • 1/2 medida de azúcar Glass.
2. ¿Cómo hacer pompas medianas y resistentes?
  • 2 medidas de agua
  • 1 medida jabón
  • 1/3 de medida de glicerina.
3. ¿Cómo hacer pompas gigantes?
  • 5 medidas de agua
  • 1 medida de lavavajillas
  • 1medida de azucar Glasse
  • 1 medida de glicerina.


Conto.
Rana de tres ojos.

Canción.
Una receta de paz.

Un poco de yoga.




SEMANA DEL 1 AL 5 DE JUNIO.

Familias, una semana más os proponemos nuevas tareas.
 Esperamos que estéis disfrutando de este tiempo,
 si os apetece no os olvidéis de visitar nuestro blog.
Empecemos la semana con mucho ánimo y fuerza!!!


-Esta semana vamos a empezar dibujando nuestro rostro
 y con la ayuda de nuestros padres , hermanos…
 completamos nuestros datos personales.



-Hacemos parejas de casitas del 1 al 6 y las pintamos 
del mismo color.A continuación, cogemos las fichas
 del domino y si no las tenemos las podemos hacer con papel
 o cartón .Después tenemos que contar tantos puntos como
 nos indica cada casita .




-Contamos los puntos que tiene cada mariquita y los
 ponemos en su cabeza  y a continuación pintamos las mariquitas .



-Colorea , escribe y cuenta. ¿Qué número estamos trabajando ?




-Trabajamos la inicial de nuestro nombre de manera original.



-Trabajamos los conceptos arriba, abajo , derecha e izquierda.



-Dibuja los puntos, según el código de las formas geómetricas.




-Crear dibujos con hojas y plantas.

Aquí hace falta un poco más de imaginación y creatividad.
 Consiste en, a partir de una hoja, flor o parte de una planta,
 crear figuras de personas o animales. Al principio puede costar,
 pero una vez se arranca, veréis qué cosas más originales
 y divertidas salen. Nosotros hicimos este mural entre todos.




-Aprender sobre los pigmentos naturales:

Con flores, vegetales u hojas podemos hacer unas pinturas
 caseras a la vez que aprendemos sobre los pigmentos naturales. 

Necesitaremos agua (mejor caliente), un mortero, un colador
 y recipientes transparentes. Cogemos el vegetal o planta, 
lo cortamos pequeño y lo ponemos en el mortero con agua
 caliente (muy poquita). Trabajamos la mezcla para extraer
 la mayor cantidad de pigmento posible y luego colamos.




Nosotros hemos utilizado (de izquierda a derecha de la fotografía) 
pétalos de rosa secos, zanahoria, fresas, col morada,
 col morada con unas gotas de limón y espinacas frescas.
 Pero también sirve café, té, frutos rojos,... os animo 
a probar con lo que tengáis en casa, ya sea en la nevera,
 en las macetas o en el jardín.

Luego podéis usarlo para pintar. Para que sea más espeso
 podéis añadirle algo de harina. La pintura es de muy mala calidad,
 pero la experiencia muy enriquecedora. Se conserva un día 
o dos en la nevera. El extracto de flores es el que se 
degrada más rápidamente, volviéndose enseguida de color marrón.  

- EN LA COCINA:

Siempre es buena idea acercar los niños y niñas
 a la cocina.
 Ahora, con tanto calor, podemos hacer unas recetas bien 
fresquitas y apetecibles. Sin miedo, pero siempre
 bajo supervisión, podemos dejar que los niños
 y niñas corten la fruta, expriman, pongan los ingredientes,
 hagan los trasvases, etc. 


Os dejo tres recetas que en casa triunfan siempre:

Limonada:

Para una ración: medio limón, dos cucharadas de azúcar,
 hielo, agua y una hoja de menta. Exprimir el limón y mezclar todo.

Zumo de fruta natural "Jules": 
Para una ración: una naranja grande (o dos pequeñas),
 medio limón, 2 rodajas de piña natural, 6-8 fresas.
 Licuar todo. ¡Este zumo no dura ni 30 segundos en casa,
 casi no llego a hacer la foto!

Polo de naranja:
Sólo necesitamos zumo de naranja natural y recipientes para
 hacer polos. Si no tenemos estos recipientes, podemos usar
 el envase de un yogur vacío. También podemos poner trocitos
 de fruta dentro. Otra opción muy sencilla es clavar una
 cuchara o palo en un petit-suisse y ponerlo en el congelador.



-CUENTO :TENGO UN VOLCÁN


-CANCIÓN DE MARÍA PARRADO”VOI MÁS ALLÁ”


-CANCIÓN DE LA SEMILLA BIOLÓGICA



 
FELIZ SEMANA











SEMANA DEL 25 AL 29 DE MAYO.





TRABALLAMOS COS TELARES.
Imos comezar  cunha alternativa moi sinxela, feito con cartón
 e tecemos con tiras de papel.


Outra opción é con cartón e lá.

Facemos unas ranuras no anaco de cartón e vamos pasando
 o fio ou lá, facendo una trama.


Despois cruzaremos lá de distintas cores.


Pasaremos fios de distintos cores hasta encher o cartón


Rematamos a nosa tarefa cortando os fios da trama 
e empregando o tecido para facer una pulseira
 ou un colgante ou mesmo un pequeno bolsiño.
 
 

Os soportes poden ser diferentes e moi variados.






Si precisades una axudiña, aquí tedes un tutorial.


TELARES E NATUREZA.
Agora que xa podemos sair e dar paseos podemos recoller
 algunhas ramiñas  ou follas para facer o noso telar de xeito máis natural.
Aquí vos deixamos varias ideas.




Como podedes ver hay moitas posibilidades e todas elas
 moi interesantes. Espero que o intentedes con algunhas das que máis vos 
gusten. 

XOGAMOS COA ESPUMA DE AFEITAR.
Precisamos:



 Ou mesmo unha mesa protexida cun plástico e
 por suposto as vosas mans.
Practicamos o noso nome.


Facemos números.


Debuxamos o noso corpo.



E distintas emocions.

 Facemos grafomotricidade.


Traballamos a letra T.

Engadimos obxectos que teñen o T na cesta dos sons
 e escribimos o seu nome.










Conto rimado.

Para os que queren facer máis.
Lóxica matemática.
Copiamos o patrón da  esquerda na plantilla dereita. 

Que pirata atopou o tesouro? 






Conto:
"O peixe arco iris"


Facemos o noso peixe Arco Iris.
Precisamos un círculo de cartulina grande e círculos pequenos 
de papel de cores que dobraremos pola metade 
e os pegamos seguindo o modelo.
Mirade o exemplo.


Experimentos.

Receita.

Canción.


Creatividade.
Anímate a pintar de outro xeito.




BOA SEMANA PEQUERRECHOS!!!!






SEMANA DEL 18 AL 22 DE MAYO.





Queridas familias, os dejamos las propuestas para esta semana.
Esperamos que estéis disfrutando de esas salidas.
Mucho  ánimo para empezar la semana.

-Esta semana empezamos con una actividad,
en la que pretendemos trabajar:
las frutas, distintos colores, conocer las frutas que hay según la época
del año. Éste se realizará  a través de un taller de cocina
en la que podréis crear bonitas figuras con frutas.
Aquí os dejamos algunos ejemplos o también podéis
  despertar vuestra imaginación.






-A continuación aprendemos una canción de las frutas en inglés.




-Podemos dibujar nuestra fruta favorita o verdura con
distintos elementos :pintura, recortes de revistas,
periódicos ,folios de colores….







-Unir los elementos iguales y pintarlos según el código.



- Cuenta cuantos elementos hay.

-Ahora, proponemos dibujarnos a nosotros mismos.
Recordar como empezábamos a dibujarnos.
Mucho ánimo y envíanos vuestro dibujo.
ASÍ SOY YO…….




-Seguimos la serie.






-Trabajamos el número -5.





-Trabajamos los conceptos espaciales encima y debajo.




-Recordamos que no os olvidéis de mandar vuestra flor .


-Trabajamos la letra -R  de “Ratón”


Aprendemos la letra R a través del video “”




-Primero decimos el nombre de estos objetos,
la letra por que empieza .Todas empiezan igual?
Qué letra estamos trabajando?






-Realizamos trazos de  la letra –R.
Primero  en el aire, después en el suelo y finalmente en el folio.







-Trabajamos la letra- R a través de una sopa de letra.





-Aprendemos trabalenguas.




-Ahora sustituimos las imágenes por su correspondiente
palabra con "R" .



-Cuento : Nina y los hilos mágicos.




-Después de leer el cuento dibujamos nuestro hilo dorado.


-Aprovechando que estamos en primavera, os propongo que 
hagáis una bonita casa para los pajarillos elaborada por
vosotros mismos con elementos de reciclaje . 


  







-Relajación .





FELIZ SEMANA!!







SEMANA DEL 11 AL 15 DE MAYO.











SOMBREIRO DE PRIMAVERA.



Estes sombreiros axudarán as nenas e nenos a recordar a primavera
 malia a choiva.
Os podemos facer con cartulina u cartón e logo engadimos
 os adornos.

INSTRUCCIÓNS


 


Outra posibilidade é con un prato de cartón.

 
Agora tócavos desenvolver a vosa imaxinación.


Traballamos a letra s de xeito manipulativo.
Con pegatinas ou con anacos de papel.


Axudámoslle a escribir algunha palabra (maiúsculas) coa letra S 
e facemos o debuxo.

Podemos crear unha cesta de sons. Engadimos distintos obxectos
 e buscamos cales corresponden ao son S.






Obxectos que podemos engadir á cesta.




Coloca no rectángulo superior
o son que corresponde a cada grupo.

 


Atopa, repasa e colorea o son S.

 
Xogamos con vasos de iogures.





Elixe o número axeitado.





 Conta os obxectos  e une co número axeitado.



 QUEBRACABEZAS. 
Con estas imaxes podemos acadar varios quebracabezas.
Primeiro recortamos polas liñas e logo coa axuda dos números
 completamos a imaxen.













LABIRINTOS.
Axuda a abella a chegar a flor.


Debuxa a túa flor favorita. Podedes enviala o noso correo
 e poñerémola no Maio que faremos o rematar o mes de maio.   


Cantiga con xogo de mans.




Adiviñas e rimas.





  Un pouco de Maxia.


Conto.



 QUE TEÑADES UNHA BOA SEMANA.

APERTAS!!! 





SEMANA DEL 4 DE MAYO AL 8.

Queridas familias !!
Empezamos el mes de mayo y esperamos que todos
 sigáis bien.
Proponemos nuevas actividades .
Recordamos que son opcionales y 
teniendo en cuenta siempre las circunstancias personales.

-Proponemos aprender una rima de Tamara Chubarousky,
 la cual nos servirá 
para representar
 en nuestras salidas a los balcones.

El pueblo está dormido,
no se escucha ningún ruido
cuándo suenan las campanas
se levantan los vecinos
salen al balcón y ..
chas, chas  , chas , chas
Aplauden un montón.



-Canción del abecedario animal.





-Después de escuchar el abecedario animal ,
vamos á hacer un crucigrama en el cuál
 tenemos que encontrar los días de la semana y rodearlos .
Nos servirá para repasar una de unas rutinas
 de nuestra  asamblea .
Los recordamos:

LUNES , MARTES ,MIÉRCOLES , JUEVES , VIERNES
, SÁBADO y DOMINGO.



-A continuación escribimos el día en que estamos 
y decimos palabras que empiecen por dicha letra.


-Trabajamos los colores ,insertamos bolas , tapones , piedras
 o el material del que dispongamos .

 

-Trabajamos los conceptos muchos y pocos.

 


-Trabajamos las formas : círculo ,corazón , rectángulo triángulo
 y cuadrado.
 Hacemos las formas con rollos de papel higiénico y
 a continuación le echamos pintura y las marcamos en el papel.


 

-Recordamos  los números , primero contamos  con los dedos
 y con  dados ,
después los hacemos y finalmente colocamos
 tantas pegatinas ,tapones , piezas de construcciones
 como indica.


 


Para los que quieran hacer más.

-Arte : Yayoi kusuma ,
 recordamos a la pintora japonesa que estábamos trabajando

 y realiza una de sus obras de arte o una inventada por ti .
Así podremos hacer un bonito cuadro creado por ti.

 

-Cuento: "Vacío" de Anna Llenas



-Canción del coronavirus
Una vez que la escuchéis ,si os apetece la podéis interpretar 
y mandar un video.



-Creatividad: Completa la lámina y deja volar tu imaginación.


También lo puedes hacer dibujando  las siluetas 
 de las manos de los miembros
 de la familia en un folio.

 

LAS PROFES DE 4 AÑOS OS DESEAMOS
 UNA FELIZ SEMANA!!!





SEMANA DEL 27-1 DE MAIO

Buenos días, empezamos esta semana con mucha fuerza y energía …esperamos que todos estéis bien y que pronto podamos compartir nuestros trabajos y disfrutar juntos de nuevo. Os echamos de menos.
Os mandamos un abrazo gigante.

Queremos recordar que éstas actividades que se proponen semanalmente son opcionales y que podéis adaptarla a vuestra situación personal .
Esta semana empezaremos con una canción para animaros y que seguramente es conocida por los más pequeños “ Libre Soy ” de Frozen .


-A continuación podéis dibujar a Frozen y si nos  mandáis vuestros dibujos los podemos compartir en el blog. 

 -Trabajamos los números del 1 al 5 .Primero los escribimos y a continuación colocamos tantos elementos como nos indica el número .



-Hacemos parejas :puede ser con nuestros calcetines , con tapones , piezas de construcciones .

-Trabajamos  la letra M  de mamá con el monstruo Martín. 




-A través de esta imagen vemos la posición de nuestra boca para la pronunciación.


-A continuación hacemos trazos de dicha letra en el aire , repasamos la letra “M” con una tiza en el suelo y a continuación la hacemos en papel .
Finalmente decimos palabras que empiecen por la letra “M” o que la contengan . Podemos recordar si nuestro nombre o el de algún compañero lleva dicha letra 

.

-Rodeamos  la letra “M “ y a continuación las contamos y escribimos dicho número .  Contamos primero las mayúsculas y después las minúsculas (“M”- “m”)


-Hacemos un colage :lo primero que tenemos que hacer es cortar trozos de papeles , folios ,cartulinas ,recortes de revistas , cajas de galletas, papel de regalo o del material del que dispongáis .

-Hacemos flores con material de reciclaje para regalarle a nuestra familia .

   

-Hacemos distintas figuras con depresores ,regletas, piezas de construcciones o algo similar.



-Cuento: Siembra un beso 






-A Continuación podemos sembrar nuestro propio beso.


-Vídeo música con los instrumentos musicales y sus familias.








-Canción en inglés baby shark. 





-Corto en el que se trabaja el valor de compartir. Algo muy importante que ya se debe trabajar desde educación infantil.






-Aprendemos adivinanzas y a continuación podemos hacer el dibujo .













-Yoga para niños - Cápsula "El cuento de las mariposas" 

 







  Os deseamos una feliz semana las profes de 4 años de Lope de Vega .Esperamos veros pronto .Ya queda un día menos .








17 ABRIL 2020




 Familias! Os contidos relacionados coa II FEIRA DO LIBRO DO LOPE DE VEGA os podedes consultar nunha nova entrada do Blogue a partir do próximo luns 20 de abril.  


    
Bo día familias!

 Esperamos que o esteades levando o mellor posible e que vós e as vosas familias esteades ben!
Nesta nova entrada vos deixamos propostas para realizar nesta semana. 

Queremos recordar as familias que estás actividades que se propoñen semanalmente son suxestións que podedes adaptar a cada situación persoal na que vos atopedes.
 Ás veces con cousas moi sinxelas pódense substituír materiais sofisticados. Pensade que en xeral, a imaxinación dos pequenos e a carga emocional que supón traballar xuntos familia e nen@s son tan importantes ou máis que a actividade que realizamos.
 Propoñemos unha serie delas para que elixades as que máis se adapten as vosas circunstancias persoais.




LÓXICO MATEMÁTICA.
Facemos cubiños de xeo e repetimos a secuencia de cores da plantilla. 




Se non podemos facer cubiños de xeo podemos empregar outros materiais.


 Con pezas de construcción facemos figuras para a continuación repasar e acadar a silueta.    

 Atopa as estrelas que levan o nº 3.



Contamos cantos elementos hai en cada conxunto.



LINGUAXE.

Repasamos o abecedario.

 
CONCIENCIA FONOLÓXICA.
Imitamos os movementos dos beizos e a lingua.




LECTOESCRITURA.



Traballamos a letra p.




Buscar o fonema en revistas e no xornal e pegar.



Traballamos a letra p de xeito manipulativo.


 Buscar obxectos coa P e axudamoslle a construir e a escribir a palabra (maiúsculas).  


Atopa os debuxos que empezan por:P.





MOVEMENTO E RELAXACIÓN.
Liñas
Con cinta adhesiva crea distintos tipos de liñas.
Con equilibrio os nenos terán que camiñar sobre estás liñas.
O obxectivo é que o fagan de un xeito preciso, sen saírse destas.




Raqueta globo.
O primeiro que hai que facer é construír unha especie de raqueta cun tubo de cartón e unha corda.
A corda vai atada dun extremo do tubo de cartón cara ao globo.
o obxectivo é que tal como se fai cunha pelota de tenis o neno logre golpear o globo co tubo.










MÚSICA.
Os Números



Ou iso ou aquilo - Alegría!



CONTOS.
MAISY SE VA A LA CAMA









 PSICOMOTRICIDADE FINA

Nun prato ou bandexa de poliespan facemos buracos para que poidan pasar un cordón por eles.



Cunha caixa de panos de papel valeira podemos practicar a atar os zapatos.

Facemos buratos nos tubos do papel hixiénico para pasar as pallas.


Outra opción.




Ánimo coa semana e a facer moitas cousas!
Unha aperta ,Yolanda e Ángeles.









Ola nenas e nenos para esta semana propoñémosvos unha actividade relacionada coa primavera.

PORTA DE PRIMAVERA.

Imos decorar a porta da nosa habitación con elementos tipicos da primavera e outros que vos gusten.

Suxerímosvos algunhas ideas.
BOLBORETAS.


Bolboretas con rolos de papel e ás picadas ou recortadas.

FLORES DE PRIMAVERA.
con círculos e tiras de papel podemos facer unhas bonitas flores como estás.



Mirade un exemplo.




Agora tócavos a vós, deixade voar a vosa imaxinación.

BAILANDO BAIXO A CHOIVA.

Imos facer un abanico de papel para pegalo nun 


folio tal como vese nas imaxes .






A continuación debuxámonos co paraugas baixo a 

choiva,recordade que chove moito, hai que poñer

 moitas pingas de auga.









EXERCICIOS DE SOPRO CON PAJITA.


Cun pouco de plastilina e unha pelota temos unha pista


de carreiras para exercitar o sopro.




Podemos facer unha competición de gusanos cunha cinta


 de papel dobrada en forma de abanico e

 redondeando as esquinas.






Se nos envíades fotos das vosas creacións publicarémolas no blogue da escola.
Vos mandamos os nosos mellores desexos e boa fin de semana para todos
Yolanda e Ángeles.



PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 30-3 DE ABRIL.

Hola familias xa estamos aquí con novas propostas para esta semana.

 PROXECTO: “OS XOGOS OLÍMPICOS”.



Dentro do proxecto esta semana imos traballar un deporte como é a ximnasia rítmica.

                    Ximnasia rítmica o deporte feito arte.







XIMNASIA RÍTMICA PARA NENOS

A Ximnasia rítmica é unha disciplina moi recomendable para @s nen@s. Os especialistas recomendan este tipo de Ximnasia nos menores, xa que estimula moito a coordinación, a través da manipulación de obxectos como as clavijas, os aros, as pelotas e as cordas.

Así mesmo, trabállase na flexibilidade e a forza muscular. Unha rutina de Ximnasia rítmica infantil, iníciase cunha serie de estiramentos de pernas, tronco e brazos.

A continuación, efectúanse estiramentos con diversos obxectos, alternando con diferentes técnicas manipulativas e coreográficas. Finalmente, pásanse a executar movementos máis complexos, que involucran o uso de cintas, pelotas e colchonetas. É moi recomendable que os nenos practiquen este deporte grupalmente, para que non só aprendan a interactuar, senón tamén a compartir funcións e obxectivos con outros nenos.




Animámosvos a investigar máis sobre a ximnasia rítmica.



Videos relacionados.


LÓXICO MATEMÁTICA.
XOGAMOS A SER PELUQUEIROS.





ERIZOS CON PLASTILINA Y ESPAGUETIS.




Conteo: engadimos gomas os depresores segundo o número que indica cada pau.


Repasamos trazos dos símbolos numéricos con pintura . Podemos facelo con unbastonciño ou co dedo.


Un tres en raia moi sixelo para facer con tapóns.



LINGUAXE.
Deixamos rimas curtas para memorizar.








LECTOESCRITURA.
Á procura dá letra L.





Podemos recortar algunha L de xornais e revistas e pegámolas nunha folla, a continuación buscamos fotos ou debuxos de obxectos coa letra L. Polo outro lado do folio facemos debuxos de obxectos  que empezan por L e axudamos os nenos a que escriban a palabra de cada debuxo.



Debuxamos unha L grande nunha folla  para que a poidan persoalizar.




Imos buscar a letra L por toda a casa. Poñemos posits en todos os mobles e obxectos da casa que teñan L.



Finalmente podemos animar os nenos a escribir algunhas palabras sinxelas coa letra L sempre en maiúsculas.




ARTE.
O cartón como material escultórico.
Axudamos ó neno a recortar figuras xeométricas en cartón con algunas hendiduras para que xoguen a ensamblar unas con outras.


      
Outros exemplos.






MOVEMENTO E RELAXACIÓN.

MÚSICA.
Mirade estas cancións  para cantar e imitar os xestos.



Esta semana deixamos alguns enlaces de cancions que cantamos na asamblea  e que xa coñecedes.





PSICOMOTRCIDADE FINA.
Podemos facer trazos con elementos que temos por casa.
Mirade alguns exemplos.




CONTOS.




XOGO.
 Esta manualidade nos permite reciclar botellas e tapons  e logo pasar un ratiño divertido.





CULTURA.
Adicamoslle un tempo para disfrutar do circo do sol en familia.
O video é un pouco longo polo que podedes míralo en distintos días.

Non esquezades visitar a páxina: Little Vigo, atoparedes propostas  moi interesantes.

Un bico xigante para tod@s  as nenas e nenos, xa temos moitas ganas de voltar a estar xuntos.
As profes Yolanda e Ángeles.





Queridas familias, seguindo as recomendacions da consellería de educación durante o estado de alerta para unha boa comunicación familia centro, abrimos unha conta de correo electrónico para comunicarnos con todas as familias que queiran e/ou precísen.
 Son as seguintes:

5º A  Yoligf38@gmail.com

5º B  ceiplopedevegavigoangelesbl@gmail.com

 Doutra banda seguiremos engadindo propostas semanais no blogue.
Estas actividades intentaremos que sexan divertidas e lúdicas coas que aprender igualmente pero a outro ritmo.

Todas elas son suxestións e orientativas, vós podedes adaptalas e cambialas ou suprimilas segundo os distintos contextos nos que vos atopedes.

O primordial nestes momentos é axudar o neno/a a gañar confianza en sí mesmo nun ambiente tranquilo e relaxado na medida das nosas posibilidades.
Sobre todo ofrecer recursos que lle axuden a crecer como persoa e afianzar lazos familiares tan necesarios nestes momentos.
Moito ánimo nestes momentos de incerteza e esperamos que pronto podamos voltar a normlidade.










NOVAS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA REALIZAR NOS VINDEIROS DÍAS.





Lembramos unhas RECOMENDACIÓNS XERAIS para que non se esquezan co paso do tempo.
                      
É importante seguir mantendo unha RUTINA HORARIA, procurando levantarse e deitarse a mesma hora.
AUTONOMÍA: ensínalle a lavarse, a vestirse, a comer só,... permitir que o faga dalle autoconfianza e axúdalle a perfeccionar o control sobre o seu corpo. Ademais amosarlle como se fai algo adoita ser máis positivo que facerllo.
AXUDA NAS TAREFAS DO FOGAR: mantendo así responsabilidades, igual que facemos na escola; coma recoller e ordenar os xoguetes, poñer e recoller a mesa,…
Non esquezades  a ACTIVIDADE FÍSICA TODOS OS DÍAS, TEMPO DE OCIO,xogo libre que lles permita desenvolver a súa creatividade.

PROXECTO: OS XOGOS OLIMPICOS.

Iamos traballar a arte no noso proxecto dos xogos olimpicos.
Podedes buscar información sobre a artista xaponesa Yayoi Kusama.
Aqui vai un video como inspiracion. 
lembrade facer algun debuxo inspirado nos  cadros que ela pinta.






LÓXICO-MATEMÁTICA.

Xogo de pasillo.

Facemos figuras xeométricas con paliños.



Xogamos a enroscar e desenroscar tornillos.

Facemos  tarxetas para recortar pola liña de puntos.


  



LINGUAXE.



A bolsa con obxectos

Este xogo consiste en colocar unha bolsa, cesta ou caixa con diferentes obxectos. Os nenos deberán sacar da bolsa dous obxectos e comezar a idear unha historia. Son poucos os nenos que necesitarán da axuda dun adulto pero si é o caso, é posible axudarlles.






Cambiamos as palabras ás cancións.

Un xogo moi divertido é cambiar palabras ás cancións. Por exemplo, reemplazar un nome por outro que sexa familiar para os nenos. Hai que ter en conta a rima da palabra que se está quitando pois debe coincidir con aquela outra que se está agregando no seu lugar.




LECTOESCRITURA.

Acrósticos co séu nome ou palabras significativas.




ARTE.

Colar de macarrons


O neno terá que pintar varios macarrons e, unha vez que estean secos, unilos cunha corda.





MOVEMENTO E RELAXACIÓN.

Posturas de ioga para nen@s


A carretilla

Pon o neno boca abaixo sobre unha alfombra, agárralle as pernas e deixa que camiñe coas mans.



MÚSICA.

Canción para canta y contar.



NATUREZA.

Plantade en cascas de ovo sementes de arroz, lentellas ou xudías e coidádeas para velas crecer.




CONTOS.

IMOS DISFRUTAR DE UN CONTO CLÁSICO QUE SEMPRE GUSTA A TODOS.






AUTONOMÍA.
Chef e pinche

Pídelle que che axude a preparar a comida, lavando a verdura, mexturando ingredientes e exercendo de pinche de cociña.








PASADE TODOS UNHA BOA SEMANA.

APERTAS.




  Lóxico-matemática.



SEGUE OS CAMIÑOS CON LEGUMES, PEDRIÑAS OU PEZAS PEQUENAS.







LINGUAXE.






Inventa as túas poesías,adiviñas,refrans,chistes….

LECTOESCRITURA.





 Xoga a escribir o teu nome e o de outras nenas/nenos da aula.




ARTE.


Botellas sensoriais.



Imos transformar o tubo de papel hixiénico nun pincel.





E o máis importante, o debuxo libre.


MOVEMENTO E RELAXACIÓN.



MÚSICA.



Podemos engadirlle unha coreografía.


EXPERIMENTO.

Axuda a explicar a importancia do lavado de mans.


. XOGO LIBRE: non todo vai ser traballar.

 ¡UNHA APERTA PEQUERRECHOS!




OLA FAMILIAS, Coa nova situación que temos que vivir, imos pasar moito tempo na casa, tempo que podemos aproveitar para disfrutar cos nos@s fill@s e facer cousas MOI INTERESANTES. Estes días imos publicar algúns recursos e actividades para traballar cos vos@s fillo@s dende a casa




Así lembramos a importancia de LAVARSE AS MANS AGORA MÁIS QUE NUNCA:





  

 Seguiremos a traballar dende casa a nosa proposta:

MARZO CON M DE MULLER






OUTRAS ACTIVIDADES


 Podedes aproveitar para facer plastilina caseira. E moi fácil e o pasan xenial facéndoa e logo xogando con ela.






Permañecede atentos publicaremos máis.


Que teñades unha boa semana.


UN BIQUIÑO DAS PROFES YOLI E ÁNGELES.












No hay comentarios:

Publicar un comentario