Esta semana nos despedimos y os deseamos
un feliz verano . Ahora toca disfrutar !!
Os dejo algunas ideas para experimentar con la tierra
y su versión en mojado : el barro
-Jugar a cocinar
un feliz verano . Ahora toca disfrutar !!
Os dejo algunas ideas para experimentar con la tierra
y su versión en mojado : el barro
-Jugar a cocinar
Preparar manjares con tierra y agua es algo que sale
instintivamente a la gran mayoría de los niños, en cuanto
tienen ocasión .A menudo hablamos de cocinillas .Los niños
cocinan con tierra y otros elementos naturales .
Necesitamos los siguientes elementos:
tierra, acceso a agua ,recipientes de todo tipo,
cacharritos viejos de cocina , cucharones...
saber si se pueden cortar algunas
plantas o flores que tengan cerca y cuáles.
-Decorar la tierra y el barro con flores y plantas
Un clásico de los niños es decorar con flores
y plantas ,
de forma más o menos simétrica
montañas de tierra u otras creaciones.
-La tierra como experiencia sensorial
Untarse con tierra es una experiencia sensorial
muy potente y distinta a la de la arena de la
playa.
-Jugamos a coger objetos con un colador y
los clasificamos por colores .
-Pintamos piedras , las decoramos y hacemos figuras.
FELICES VACACIONES !!
UN FUERTE ABRAZO DE VUESTRAS
PROFES:
ÁNGELES Y YOLI
SEMANA DEL 8-12 DE JUNIO.
Hola familias, antes de comenzar con las actividades
de la semana, queremos recordaros que la entrega
del material de los niños que permanece en
el aula
se entregará la semana que viene, los días 15 y 16
de junio en horario
de mañana.
Para la recogida del material será necesario pedir
cita a las
tutoras a través del correo electrónico
habilitado para cada aula ya que hay
que escalonar
las entradas y salidas de los padres al centro.
Los correos electrónicos son los siguientes:
Aula 5ºA: yoligf38@gmail.com
Aula 5ºB: ceiplopedevegavigoangelesbl@gmail.com
Si alguna familia no puede recoger el material esos días,
este
quedará guardado en el aula y las tutoras
lo entregarán a las familias a
principio del próximo curso.
PROPUESTAS PARA ESTA SEMANA.
CÓMO HACER UNA CASA DE MUÑECAS
DE CARTÓN.
Paso 1 . Reúne varias cajas de cartón de
diferentes
tamaños. Más cajas harán una casa más grande,
pero tres es un
buen número.
Paso 2 . Cortar las solapas.
Paso 3 . Pintamos el interior de las cajas, cada
caja
en un color diferente.
Paso 4 . Espera a que la pintura se seque y decora la
casa
de muñecas con recortes de revistas.
Paso 5 . Puedes pegar las cajas juntas, pero se
puede crear
una apariencia distinta simplemente apilando las cajas
de manera
diferente.
Otras opciones.
TRAZOS.
Sigue las caritas sonrientes para encontrar la salida
del
laberinto.
JUGAMOS
CON LAS LETRAS.
CARRERAS
DE NUBES.
¡Es
un juego divertido que os ayuda a actuar como el viento
y realmente hacer que
las cosas se muevan!
¡Esto es lo que necesitará para comenzar!
Instrucciones:
Coloca una cinta de celo a modo de
salida y otra separada
para la meta.
Colocamos las bolas de algodón en la línea de salida.
Antes de comenzar, decide cuántas bolas de algodón
quieres que tenga cada jugador.
3-5 es ideal. Usa los rotuladores para hacer puntos
de colores en las bolas de algodón para que cada
jugador sepa cuál es el suyo.
Un jugador puede ser azul, otro puede ser rojo, etc.
El objetivo del juego es hacer su propio viento soplando
la pajita y moviendo la bola de algodón desde la línea
de partida hasta la línea de meta.
la pajita y moviendo la bola de algodón desde la línea
de partida hasta la línea de meta.
¡El primer jugador en conseguir todas sus bolas de algodón
en la línea de meta gana!
¿Te sorprende el poder del aire? Puedes jugar este
juego tantas veces como quieras,
alineando las bolas de algodón al principio
y ayudándolas a llegar al final.
DESARROLLO
DE LA ATENCIÓN..
BARCO BALANCÍN.
Necesitamos:
-cartón.
-papel.
-pegatinas(opcional).
-pegamento.
Doblamos un círculo
de cartulina por la mitad sin pegar,
para que al quedar algo separados los
extremos,
hagan de balancín.
A continuación se le
van añadiendo el resto de elementos,
tal como se ve en las imágenes:
Ojos de
buey,chimeneas, salvavidas…
Y ya tenemos nuestro
barco balancín!
SOPLADOR DE BURBUJAS.
Necesitamos.
Instrucciones.
Ahora a soplar!
Algunas recetas para hacer pompas de jabón.
1. ¿Cómo hacer muchas pompas pequeñas?
- 2 medidas de agua
- 1 medida jabón
- 1/2 medida de azúcar Glass.
2. ¿Cómo hacer pompas medianas y resistentes?
- 2 medidas de agua
- 1 medida jabón
- 1/3 de medida de glicerina.
3. ¿Cómo hacer pompas gigantes?
- 5 medidas de agua
- 1 medida de lavavajillas
- 1medida de azucar Glasse
- 1 medida de glicerina.
Conto.
Rana de tres ojos.
Canción.
Una receta de paz.
Un poco de yoga.
SEMANA
DEL 1 AL 5 DE JUNIO.
Familias, una semana más os proponemos nuevas tareas.
Esperamos que estéis disfrutando
de este tiempo,
si os apetece no os olvidéis de visitar nuestro blog.
Empecemos
la semana con mucho ánimo y fuerza!!!
-Esta
semana vamos a empezar dibujando nuestro rostro
y con la ayuda de nuestros
padres , hermanos…
completamos nuestros datos personales.
-Hacemos
parejas de casitas del 1 al 6 y las pintamos
del mismo color.A continuación,
cogemos las fichas
del domino y si no las tenemos las podemos hacer con papel
o
cartón .Después tenemos que contar tantos puntos como
nos indica cada casita .
-Contamos
los puntos que tiene cada mariquita y los
ponemos en su cabeza y a continuación pintamos las mariquitas .
-Colorea
, escribe y cuenta. ¿Qué número estamos trabajando ?
-Trabajamos
la inicial de nuestro nombre de manera original.
-Trabajamos
los conceptos arriba, abajo , derecha e izquierda.
-Dibuja
los puntos, según el código de las formas geómetricas.
-Crear
dibujos con hojas y plantas.
Aquí hace falta un poco más de imaginación y creatividad.
Consiste en, a partir de una hoja, flor
o parte de una planta,
crear figuras de
personas o animales. Al principio puede costar,
pero una vez se arranca,
veréis qué cosas más originales
y divertidas salen. Nosotros hicimos este
mural entre todos.
-Aprender sobre los
pigmentos naturales:
Con flores, vegetales u hojas podemos hacer unas pinturas
Con flores, vegetales u hojas podemos hacer unas pinturas
caseras a la vez que aprendemos sobre
los pigmentos naturales.
Necesitaremos agua (mejor caliente), un mortero, un colador
Necesitaremos agua (mejor caliente), un mortero, un colador
y recipientes transparentes. Cogemos el vegetal o
planta,
lo cortamos pequeño y lo ponemos en el mortero con agua
caliente
(muy poquita). Trabajamos la mezcla para extraer
la mayor cantidad de
pigmento posible y luego colamos.
Nosotros hemos utilizado (de izquierda a derecha de la fotografía)
pétalos de rosa
secos, zanahoria, fresas, col morada,
col morada con unas gotas de
limón y espinacas frescas.
Pero también sirve café, té, frutos
rojos,... os animo
a probar con lo que tengáis en casa, ya sea en la
nevera,
en las macetas o en el jardín.
Luego podéis usarlo para pintar. Para que sea más espeso
Luego podéis usarlo para pintar. Para que sea más espeso
podéis añadirle algo de harina. La pintura es de muy mala
calidad,
pero la experiencia muy enriquecedora. Se conserva un día
o
dos en la nevera. El extracto de flores es el que se
degrada más
rápidamente, volviéndose enseguida de color marrón.
- EN LA COCINA:
Siempre es buena idea acercar los niños y
niñas
a la cocina.
Ahora, con tanto calor, podemos hacer unas recetas
bien
fresquitas y apetecibles. Sin miedo, pero siempre
bajo supervisión,
podemos dejar que los niños
y niñas corten la fruta, expriman, pongan los
ingredientes,
hagan los trasvases, etc.
Os dejo tres recetas que en casa
triunfan siempre:
Limonada:
Para una ración: medio limón, dos cucharadas
de azúcar,
hielo, agua y una hoja de menta. Exprimir el limón y mezclar todo.
Zumo de fruta natural "Jules":
Para una ración: una naranja grande (o dos
pequeñas),
medio limón, 2 rodajas de piña natural, 6-8 fresas.
Licuar todo.
¡Este zumo no dura ni 30 segundos en casa,
casi no llego a hacer la foto!
Polo de naranja:
Sólo necesitamos zumo de naranja natural y
recipientes para
hacer polos. Si no tenemos estos recipientes, podemos usar
el
envase de un yogur vacío. También podemos poner trocitos
de fruta dentro. Otra
opción muy sencilla es clavar una
cuchara o palo en un petit-suisse y ponerlo en
el congelador.
-CUENTO
:TENGO UN VOLCÁN
-CANCIÓN
DE MARÍA PARRADO”VOI MÁS ALLÁ”
-CANCIÓN
DE LA SEMILLA BIOLÓGICA
FELIZ
SEMANA
SEMANA DEL 25 AL 29 DE MAYO.
TRABALLAMOS COS TELARES.
Imos comezar cunha
alternativa moi sinxela, feito con cartón
e tecemos con tiras de papel.
Outra opción é con cartón e lá.
Facemos unas ranuras no anaco de cartón e vamos pasando
o fio
ou lá, facendo una trama.
Despois cruzaremos lá de distintas cores.
Pasaremos fios de distintos cores hasta encher o cartón
Rematamos a nosa tarefa cortando os fios da trama
e empregando
o tecido para facer una pulseira
ou un colgante ou mesmo un pequeno bolsiño.
Os soportes poden ser diferentes e moi variados.
Si precisades una axudiña, aquí tedes un tutorial.
TELARES E NATUREZA.
Agora que xa podemos sair e dar paseos podemos recoller
algunhas
ramiñas ou follas para facer o noso
telar de xeito máis natural.
Aquí vos deixamos varias ideas.
Como podedes ver hay moitas posibilidades e todas elas
moi
interesantes. Espero que o intentedes con algunhas das que máis vos
gusten.
XOGAMOS COA ESPUMA DE AFEITAR.
Precisamos:
Ou mesmo unha mesa
protexida cun plástico e
por suposto as vosas mans.
Practicamos o noso nome.
Facemos números.
Debuxamos o noso
corpo.
E distintas emocions.
Facemos grafomotricidade.
Traballamos a letra T.
Engadimos obxectos
que teñen o T na cesta dos sons
e escribimos o seu nome.
Conto rimado.
Para os que queren
facer máis.
Lóxica matemática.
Copiamos o patrón da
esquerda na plantilla dereita.
Que pirata atopou o tesouro?
Conto:
"O peixe arco iris"
Facemos o noso peixe Arco Iris.
Precisamos un círculo de cartulina grande e círculos pequenos
de
papel de cores que dobraremos pola metade
e os pegamos seguindo o modelo.
Mirade o exemplo.
Experimentos.
Receita.
Canción.
Creatividade.
Anímate a pintar de outro xeito.
SEMANA DEL 18 AL 22 DE MAYO.
Queridas familias, os dejamos las propuestas para esta semana.
Esperamos que estéis disfrutando de esas salidas.
Mucho ánimo para empezar la semana.
-Esta semana empezamos con una actividad,
en la que pretendemos trabajar:
las frutas, distintos colores, conocer las frutas que hay según la época
del año. Éste se realizará a través de un taller de cocina
en la que podréis crear bonitas figuras con frutas.
Aquí os dejamos algunos ejemplos o también podéis
despertar vuestra imaginación.
-A continuación aprendemos una canción de las frutas en inglés.
-Podemos dibujar nuestra fruta favorita o verdura con
distintos elementos :pintura, recortes de revistas,
periódicos ,folios de colores….
-Unir los elementos iguales y pintarlos según el código.
- Cuenta cuantos elementos hay.
-Ahora, proponemos dibujarnos a nosotros mismos.
Recordar como empezábamos a dibujarnos.
Mucho ánimo y envíanos vuestro dibujo.
ASÍ SOY YO…….
-Seguimos la serie.
-Trabajamos el número -5.
-Trabajamos los conceptos espaciales encima y debajo.
-Recordamos que no os olvidéis de mandar vuestra flor .
-Trabajamos la letra -R de “Ratón”
Aprendemos la letra R a través del video “”
-Primero decimos el nombre de estos objetos,
la letra por que empieza .Todas empiezan igual?
Qué letra estamos trabajando?
-Realizamos trazos de la letra –R.
Primero en el aire, después en el suelo y finalmente en el folio.
-Trabajamos la letra- R a través de una sopa de letra.
-Aprendemos trabalenguas.
-Ahora sustituimos las imágenes por su correspondiente
palabra con "R" .
-Cuento : Nina y los hilos mágicos.
-Después de leer el cuento dibujamos nuestro hilo dorado.
-Aprovechando que estamos en primavera, os propongo que
hagáis una bonita casa para los pajarillos elaborada por
vosotros mismos con elementos de reciclaje .
-Relajación .
FELIZ SEMANA!!
SEMANA DEL 11 AL 15 DE MAYO.
SOMBREIRO DE PRIMAVERA.
Estes sombreiros axudarán as nenas e nenos a recordar a primavera
malia a
choiva.
Os podemos facer con cartulina u cartón e logo engadimos
os adornos.
INSTRUCCIÓNS
Outra posibilidade é con un prato de cartón.
Agora tócavos desenvolver a
vosa imaxinación.
Traballamos a letra s de xeito manipulativo.
Con pegatinas ou con anacos de papel.
Axudámoslle a escribir algunha palabra (maiúsculas) coa letra S
e facemos o debuxo.
Podemos
crear unha cesta de sons. Engadimos distintos
obxectos
e buscamos cales corresponden ao son S.
Obxectos que podemos engadir á cesta.
Coloca no rectángulo superior
o son que corresponde a cada grupo.
Atopa, repasa e colorea o son S.
Xogamos con vasos de iogures.
Elixe o número axeitado.
Conta os obxectos e une co número axeitado.
QUEBRACABEZAS.
Con estas imaxes podemos acadar varios
quebracabezas.
Primeiro recortamos polas liñas e logo coa
axuda dos números
completamos a imaxen.
LABIRINTOS.
Axuda a abella a chegar a flor.
Debuxa a túa flor
favorita. Podedes enviala o noso correo
e poñerémola no Maio que faremos o rematar o mes de maio.
Cantiga con xogo de mans.
Adiviñas e rimas.
Un pouco de Maxia.
Conto.
QUE TEÑADES UNHA BOA SEMANA.
APERTAS!!!
SEMANA
DEL 4 DE MAYO AL 8.
Queridas
familias !!
Empezamos
el mes de mayo y esperamos que todos
sigáis bien.
Proponemos
nuevas actividades .
Recordamos que son opcionales y
teniendo en cuenta siempre
las circunstancias personales.
-Proponemos
aprender una rima de Tamara Chubarousky,
la cual nos servirá
para representar
en nuestras salidas a los balcones.
El
pueblo está dormido,
no se
escucha ningún ruido
cuándo
suenan las campanas
se
levantan los vecinos
salen al
balcón y ..
chas,
chas , chas , chas
Aplauden
un montón.
-Canción del abecedario animal.
-Después
de escuchar el abecedario animal ,
vamos á hacer un crucigrama en el cuál
tenemos
que encontrar los días de la semana y rodearlos .
Nos servirá para repasar una
de unas rutinas
de nuestra asamblea .
Los
recordamos:
LUNES
, MARTES ,MIÉRCOLES , JUEVES , VIERNES
, SÁBADO y DOMINGO.
-A
continuación escribimos el día en que estamos
y decimos palabras que
empiecen por dicha letra.
-Trabajamos
los colores ,insertamos bolas , tapones , piedras
o el material del que
dispongamos .
-Trabajamos
los conceptos muchos y pocos.
-Trabajamos
las formas : círculo ,corazón , rectángulo triángulo
y cuadrado.
Hacemos las
formas con rollos de papel higiénico y
a continuación le echamos pintura y las
marcamos en el papel.
-Recordamos
los números , primero contamos con los dedos
y con dados ,
después los hacemos y finalmente
colocamos
tantas pegatinas ,tapones , piezas de construcciones
como indica.
Para los
que quieran hacer más.
-Arte :
Yayoi kusuma ,
recordamos a la pintora japonesa que estábamos trabajando
y
realiza una de sus obras de arte o una inventada por ti .
Así podremos hacer un
bonito cuadro creado por ti.
-Cuento: "Vacío" de Anna Llenas
-Canción
del coronavirus
Una vez
que la escuchéis ,si os apetece la podéis interpretar
y mandar un video.
-Creatividad:
Completa la lámina y deja volar tu imaginación.
También
lo puedes hacer dibujando las
siluetas
de las manos de los miembros
de
la familia en un folio.
LAS
PROFES DE 4 AÑOS OS DESEAMOS
UNA FELIZ SEMANA!!!
SEMANA DEL 27-1 DE MAIO
Buenos días, empezamos esta semana con mucha fuerza y energía …esperamos que todos estéis bien y que pronto podamos compartir nuestros trabajos y disfrutar juntos de nuevo. Os echamos de menos.
Os mandamos un abrazo gigante.
Queremos recordar que éstas actividades que se proponen semanalmente son opcionales y que podéis adaptarla a vuestra situación personal .
Esta semana empezaremos con una canción para animaros y que seguramente es conocida por los más pequeños “ Libre Soy ” de Frozen .
-A continuación podéis dibujar a Frozen y si nos mandáis vuestros dibujos los podemos compartir en el blog.
-Trabajamos los números del 1 al 5 .Primero los escribimos y a continuación colocamos tantos elementos como nos indica el número .
-Hacemos parejas :puede ser con nuestros calcetines , con tapones , piezas de construcciones .
-Trabajamos la letra M de mamá con el monstruo Martín.
-A través de esta imagen vemos la posición de nuestra boca para la pronunciación.
-A continuación hacemos trazos de dicha letra en el aire , repasamos la letra “M” con una tiza en el suelo y a continuación la hacemos en papel .
Finalmente decimos palabras que empiecen por la letra “M” o que la contengan . Podemos recordar si nuestro nombre o el de algún compañero lleva dicha letra
.
-Rodeamos la letra “M “ y a continuación las contamos y escribimos dicho número . Contamos primero las mayúsculas y después las minúsculas (“M”- “m”)
-Hacemos un colage :lo primero que tenemos que hacer es cortar trozos de papeles , folios ,cartulinas ,recortes de revistas , cajas de galletas, papel de regalo o del material del que dispongáis .
-Hacemos flores con material de reciclaje para regalarle a nuestra familia .
-Hacemos distintas figuras con depresores ,regletas, piezas de construcciones o algo similar.
-Cuento: Siembra un beso
-A Continuación podemos sembrar nuestro propio beso.
-Vídeo música con los instrumentos musicales y sus familias.
-Canción en inglés baby shark.
-Corto en el que se trabaja el valor de compartir. Algo muy importante que ya se debe trabajar desde educación infantil.
-Aprendemos adivinanzas y a continuación podemos hacer el dibujo .
-Yoga para niños - Cápsula "El cuento de las mariposas"
Os deseamos una feliz semana las profes de 4 años de Lope de Vega .Esperamos veros pronto .Ya queda un día menos .
17 ABRIL 2020
Familias! Os contidos relacionados coa II FEIRA DO LIBRO DO LOPE DE VEGA os podedes consultar nunha nova entrada do Blogue a partir do próximo luns 20 de abril.
NOVAS PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA:
13-17 ABRIL.
Bo día familias!
Esperamos
que o esteades levando o mellor posible e que vós e as vosas familias esteades
ben!
Nesta nova entrada vos deixamos propostas para
realizar nesta semana.
Queremos recordar as familias que
estás actividades que se propoñen semanalmente son suxestións que podedes
adaptar a cada situación persoal na que vos atopedes.
Ás veces con cousas moi sinxelas pódense
substituír materiais sofisticados. Pensade que en xeral, a imaxinación dos
pequenos e a carga emocional que supón traballar xuntos familia e nen@s son tan
importantes ou máis que a actividade que realizamos.
Propoñemos unha serie delas para que elixades
as que máis se adapten as vosas circunstancias persoais.
LÓXICO MATEMÁTICA.
LINGUAXE.
Repasamos o abecedario.
CONCIENCIA FONOLÓXICA.
Imitamos os movementos dos beizos e a lingua.
LECTOESCRITURA.
Traballamos a letra p.
Buscar o fonema en revistas e no xornal e pegar.
Traballamos a letra p de xeito manipulativo.
Buscar obxectos coa P e axudamoslle a construir e a escribir a palabra (maiúsculas).
Atopa os debuxos que empezan por:P.
MOVEMENTO E
RELAXACIÓN.
Liñas
Con cinta adhesiva crea distintos tipos de liñas.
Con equilibrio os nenos terán que camiñar sobre estás liñas.
O obxectivo é que o fagan de un xeito preciso, sen saírse destas.
Raqueta globo.
O primeiro que hai que facer é construír unha especie de raqueta cun tubo de cartón e unha corda.
A corda vai atada dun extremo do tubo de cartón cara ao globo.
o obxectivo é que tal como se fai cunha pelota de tenis o neno logre golpear o globo co tubo.
MÚSICA.
Os Números
Ou iso ou aquilo - Alegría!
CONTOS.
MAISY SE VA A LA CAMA
PSICOMOTRICIDADE FINA
Nun prato ou bandexa de poliespan facemos buracos para que poidan pasar un cordón por eles.
Cunha caixa de panos de papel valeira podemos practicar a atar os zapatos.
Facemos buratos nos tubos do papel hixiénico para pasar as pallas.
Outra opción.
Ánimo coa semana e a facer moitas cousas!
Unha aperta ,Yolanda e Ángeles.
Ola
nenas e nenos para esta semana propoñémosvos unha actividade relacionada coa
primavera.
PORTA DE PRIMAVERA.
Imos decorar a porta da nosa habitación con elementos tipicos da primavera e outros que vos gusten.
Suxerímosvos algunhas ideas.
BOLBORETAS.
Bolboretas con rolos de papel e ás picadas ou recortadas.
FLORES DE PRIMAVERA.
con círculos e tiras de papel podemos facer unhas bonitas flores como estás.
con círculos e tiras de papel podemos facer unhas bonitas flores como estás.
Mirade un exemplo.
Agora tócavos a vós, deixade voar a vosa imaxinación.
Imos facer un abanico de papel para pegalo nun
folio tal como vese nas imaxes .
A continuación debuxámonos co paraugas baixo a
choiva,recordade que chove moito, hai que poñer
moitas pingas de auga.
EXERCICIOS DE SOPRO CON PAJITA.
Cun pouco de plastilina e unha pelota temos unha pista
de carreiras para exercitar o sopro.
Podemos facer unha competición de gusanos cunha cinta
de papel dobrada en forma de abanico e
redondeando as esquinas.
Se nos envíades fotos das vosas
creacións publicarémolas no blogue da escola.
Vos mandamos os nosos mellores desexos
e boa fin de semana para todos
Yolanda e Ángeles.
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 30-3 DE ABRIL.
Hola familias xa estamos aquí con novas propostas para esta semana.
PROXECTO: “OS XOGOS OLÍMPICOS”.
Dentro do proxecto esta semana imos traballar un
deporte como é a ximnasia rítmica.
Ximnasia rítmica o deporte feito arte.
XIMNASIA RÍTMICA PARA NENOS
A Ximnasia rítmica é unha disciplina moi recomendable para @s nen@s. Os especialistas recomendan este tipo de Ximnasia nos menores, xa que
estimula moito a coordinación, a través da manipulación de obxectos como as
clavijas, os aros, as pelotas e as cordas.
Así mesmo, trabállase na flexibilidade e a forza muscular. Unha rutina de Ximnasia
rítmica infantil, iníciase cunha serie de estiramentos de pernas, tronco e
brazos.
A continuación, efectúanse estiramentos con diversos obxectos, alternando con
diferentes técnicas manipulativas e coreográficas. Finalmente, pásanse a
executar movementos máis complexos, que involucran o uso de cintas, pelotas e
colchonetas. É moi recomendable que os nenos practiquen este deporte
grupalmente, para que non só aprendan a interactuar, senón tamén a compartir
funcións e obxectivos con outros nenos.
Animámosvos a investigar máis sobre a ximnasia
rítmica.
Videos relacionados.
LÓXICO MATEMÁTICA.
XOGAMOS A SER PELUQUEIROS.
ERIZOS CON
PLASTILINA Y ESPAGUETIS.
Conteo:
engadimos gomas os depresores segundo o número que indica cada pau.
Repasamos trazos dos símbolos numéricos con pintura . Podemos facelo con unbastonciño ou co dedo.
Un tres en raia
moi sixelo para facer con tapóns.
LINGUAXE.
Deixamos rimas curtas para memorizar.
LECTOESCRITURA.
Á procura dá letra L.
Podemos recortar algunha L de xornais e revistas e pegámolas
nunha folla, a continuación buscamos fotos ou debuxos de obxectos coa letra L.
Polo outro lado do folio facemos debuxos de obxectos que empezan por L e axudamos os
nenos a que escriban a palabra de cada debuxo.
Debuxamos unha L grande nunha folla para que a poidan persoalizar.
Imos buscar a letra L por toda a casa. Poñemos posits
en todos os mobles e obxectos da casa que teñan L.
Finalmente podemos animar os nenos a escribir algunhas
palabras sinxelas coa letra L sempre en maiúsculas.
ARTE.
O cartón como
material escultórico.
Axudamos ó neno
a recortar figuras xeométricas en cartón con algunas hendiduras para que xoguen
a ensamblar unas con outras.
Outros exemplos.
MOVEMENTO E
RELAXACIÓN.
MÚSICA.
Mirade estas
cancións para cantar e imitar os xestos.
Esta semana deixamos
alguns enlaces de cancions que cantamos na asamblea e que xa coñecedes.
PSICOMOTRCIDADE
FINA.
Podemos facer
trazos con elementos que temos por casa.
Mirade alguns
exemplos.
CONTOS.
O
monstruo de cores e o coronavirus.
https://www.axarquiaplus.es/video-el-monstruo-de-colores-le-explica-el-coronavirus-a-los-ninos/
https://www.axarquiaplus.es/video-el-monstruo-de-colores-le-explica-el-coronavirus-a-los-ninos/
XOGO.
Esta manualidade nos permite reciclar botellas
e tapons e logo pasar un ratiño
divertido.
CULTURA.
Adicamoslle
un tempo para disfrutar do circo do sol en familia.
O
video é un pouco longo polo que podedes míralo en distintos días.
Non
esquezades visitar a páxina: Little
Vigo, atoparedes propostas moi
interesantes.
Un bico xigante para tod@s as nenas e nenos, xa temos moitas ganas de voltar a estar xuntos.
As profes Yolanda e Ángeles.
Queridas
familias, seguindo as recomendacions da consellería de educación durante o
estado de alerta para unha boa comunicación familia centro, abrimos unha conta
de correo electrónico para comunicarnos con todas as familias que queiran e/ou
precísen.
Son as seguintes:
5º
A Yoligf38@gmail.com
5º B ceiplopedevegavigoangelesbl@gmail.com
Doutra banda seguiremos engadindo propostas
semanais no blogue.
Estas actividades intentaremos que sexan divertidas e lúdicas coas que aprender igualmente pero a outro ritmo.
Estas actividades intentaremos que sexan divertidas e lúdicas coas que aprender igualmente pero a outro ritmo.
Todas
elas son suxestións e orientativas, vós podedes adaptalas e cambialas ou
suprimilas segundo os distintos contextos nos que vos atopedes.
O primordial nestes momentos é axudar o neno/a a gañar confianza en sí mesmo nun ambiente tranquilo e relaxado na medida das nosas posibilidades.
Sobre todo ofrecer recursos que lle axuden a crecer como persoa e afianzar lazos familiares tan necesarios nestes momentos.
O primordial nestes momentos é axudar o neno/a a gañar confianza en sí mesmo nun ambiente tranquilo e relaxado na medida das nosas posibilidades.
Sobre todo ofrecer recursos que lle axuden a crecer como persoa e afianzar lazos familiares tan necesarios nestes momentos.
Moito ánimo nestes momentos de incerteza e esperamos que
pronto podamos voltar a normlidade.
NOVAS PROPOSTAS
DE ACTIVIDADES PARA REALIZAR NOS VINDEIROS DÍAS.
Lembramos unhas RECOMENDACIÓNS XERAIS para que non se esquezan co paso do tempo.
É importante seguir mantendo unha RUTINA
HORARIA, procurando levantarse e deitarse a mesma hora.
AUTONOMÍA: ensínalle a lavarse, a
vestirse, a comer só,... permitir que o faga dalle autoconfianza e axúdalle a
perfeccionar o control sobre o seu corpo. Ademais amosarlle como se fai algo
adoita ser máis positivo que facerllo.
AXUDA NAS TAREFAS DO FOGAR: mantendo así responsabilidades, igual que
facemos na escola; coma recoller e ordenar os xoguetes, poñer e recoller a
mesa,…
Non
esquezades a ACTIVIDADE FÍSICA TODOS OS DÍAS, TEMPO DE OCIO,xogo libre que lles
permita desenvolver a súa creatividade.
PROXECTO: OS XOGOS OLIMPICOS.
Iamos traballar a arte no noso proxecto dos xogos olimpicos.
Podedes buscar información sobre a artista xaponesa Yayoi Kusama.
Aqui vai un video como inspiracion.
lembrade facer algun debuxo inspirado nos cadros que ela pinta.
LÓXICO-MATEMÁTICA.
Xogo de pasillo.
Facemos figuras xeométricas con paliños.
Xogamos a enroscar e desenroscar tornillos.
Facemos tarxetas para recortar pola liña de puntos.
LINGUAXE.
A bolsa con
obxectos
Este xogo consiste en colocar unha bolsa, cesta ou caixa con diferentes
obxectos. Os nenos deberán sacar da bolsa dous obxectos e comezar a idear unha
historia. Son poucos os nenos que necesitarán da axuda dun adulto pero si é o
caso, é posible axudarlles.
Cambiamos as palabras ás cancións.
Un xogo moi divertido é cambiar palabras ás cancións. Por exemplo, reemplazar
un nome por outro que sexa familiar para os nenos. Hai que ter en conta a rima
da palabra que se está quitando pois debe coincidir con aquela outra que se
está agregando no seu lugar.
LECTOESCRITURA.
Acrósticos
co séu nome ou palabras significativas.
ARTE.
Colar de macarrons
O neno terá que pintar
varios macarrons e, unha vez que estean secos, unilos cunha corda.
MOVEMENTO E RELAXACIÓN.
Posturas
de ioga para nen@s
A carretilla
Pon o
neno boca abaixo sobre unha alfombra, agárralle as pernas e deixa que camiñe
coas mans.
MÚSICA.
Canción para canta y contar.
NATUREZA.
Plantade en cascas de ovo sementes de arroz, lentellas
ou xudías e coidádeas para velas crecer.
CONTOS.
IMOS
DISFRUTAR DE UN CONTO CLÁSICO QUE SEMPRE GUSTA A TODOS.
AUTONOMÍA.
Chef e pinche
Pídelle que che axude a preparar a comida, lavando a verdura, mexturando
ingredientes e exercendo de pinche de cociña.
PASADE TODOS UNHA BOA SEMANA.
APERTAS.
Lóxico-matemática.
SEGUE
OS CAMIÑOS CON LEGUMES, PEDRIÑAS OU PEZAS PEQUENAS.
Inventa as túas
poesías,adiviñas,refrans,chistes….
LECTOESCRITURA.
ARTE.
Botellas
sensoriais.
Imos
transformar o tubo de papel hixiénico nun pincel.
E o máis
importante, o debuxo libre.
MOVEMENTO E
RELAXACIÓN.
MÚSICA.
Podemos
engadirlle unha coreografía.
EXPERIMENTO.
Axuda a
explicar a importancia do lavado de mans.
. XOGO LIBRE: non
todo vai ser traballar.
¡UNHA APERTA PEQUERRECHOS!
No hay comentarios:
Publicar un comentario